BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 29, 2010

uno duo tres quadro!

kembali bloggin..


nama baru, email baru, style baru..

saya teruja bila baca blog org tp nak wat sendiri tak pandai..ni pun Ardiana kawan baek saya yang tlg masuk layout baru segala..

setelah rambang2 mata akhirnya saya tutup mata dan pilih template ini..

takpe nanti dah jemu, kita tukar layout laen..ardi ckp mudah je..semudah A B C tp kalo tetap je susah, tak pe juga, saya suruh dia buatkan lagi skali..hehehe..*belum saya tulis entry pertama, dia sudah jadi saya punya follower..sgt galak*

saya tunggu sampai pukul 12 tgh malam..pasal maw ucap HEPI BESDAY kat sorang kawan..dia tgh online di ym sekarang, tp saya buat2 buta tak perasan..mesti dia bengang..huhu..

hmm..huruf K di keyboard laptop saya sudah hilang dijamah dek anak lelaki saya - AFFAN...rasa hilang gigih didlm dada bila sedikit sukar menaip..boleh tak saya tukar huruf K kepada Q? senang siqit qot.... :S


0 comments: