BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 30, 2010

diari tengahari hari ini

saya baru sampai rumah..


pegi sekolah daftarkan Waheeda, pastu singgah pasar beli ikan..saya beli pari sepotong..besar gak ler..ingat bapak mahal rupanye rm7 je..huhu..cuak gak pasal duit bawak tak banyak..ingat maw masak asam pedas n goreng kunyit sikit untuk Affan n Waheeda..Affan no hal mamam pedas2...lagi dia suka..

pastu singgah pejabat pos, bayar bill astro, api n air..hilang RM200..singgah rumah mama bayar duit kutu (sejenis cara menabung beramai2..sapa tataw, sila abaikan, penat maw cerita).. 15 minit sebelum pukul 12 saya pergi tadika jemput Waheeda pulang then terus pegi rumah kakak ipar saya, ambil Affan balik.. wah, setengah hari ini saya sgt sibuk..

sekarang saya maw masak..sudah hampir pukul satu..camne ye masa asam pedas??..lupa.. =.='

Affan ralit tgk cartoon ... buleh saya masak dengan aman..semalam penapis santan saya cari2 rupanya ada bawah katil..macam mana penapis itu boleh berada di situ? ada kakikah beliaw? bukan perkara baru.... =.='

0 comments: