BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 30, 2010

alya waheeda binti sazali

sejak ada blog baru, setiap saat rasa nak tgk..huhu..*sgt excited*


saya dah siap ni..nak pegi daftar sekolah alya waheeda binti sazali, anak kakngah saya.

tahun dpn dia masuk darjah satu..

wpun dia anak buah saya, saya sayang dia mcm anak sendiri..dia la buah hati pengarang jantung dan penyebab sakit jantung saya di masa hadapan. saya jadi nanny dia since dia umur 45 hari..sayalah yang basuh berak, tukar pampers tgh malam, bawa dia pegi clinic tiap2 bulan untuk imunisasi, saya ialah mummy dia..dia yang mengajar saya erti tanggungjawab, sehingga wpun Affan anak sulung saya dan saya masih muda, saya tidak kekok dgn bayi..tahun depan dia masuk darjah satu..sekarang pergi tadika pun tiap2 pagi saya masih kena dukung masuk bilik air..pasal dia susah sgt bangun..nanti masuk sekolah rendah, kena bangun lagi awal..entah le mcm mana..wajib setiap pagi satu kejiranan ini akan kedengaran suara saya yang ala2 Dato Siti ni menyanyi lagu cindai...

saya sudah siap ni..nanti sambung lagi.. (saya sgt lawa memakai baju kurung berwarna merah cili)

nanti saya sambung cerita pasal Waheeda.. :) next post yea???

0 comments: