BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 31, 2010

ular sawa

3.36 petang


saya terlantar mcm ular sawa qenyang neh..

tadi masaq sup siam tulang..perghhh!!!..hampir 2 jam saya rebus tulang tuh.. tender je dagingnye siap bleh suap qat Affan..first time Affan mamam daging..sebelum nih saya bg quah2 dier je...

seqarang rasa sediqit pening..pasal lemaq tulang tuh..wajib 2 hari saya qene puasa supaya hilang baliq calories yang bertambah hari ni..

saya rasa sejaq baliq dari qey ell neh, badan naeq baliq..

ye la hari2 masaq, hari2 mamam..mamam benda yang berat laq tuh..

*iqlan jap*
seqilo benda berat ngan seqilo benda ringan, yang mana lebih berat?

jawapan...
qepala hotaq qo!!!


ye..qepala hotaq saya mmg tgh berat neh..

mcm2 hal dlm otaq neh..

sijil lahir Affan tah mana saya letaq..sijil lahir tuh hilang, taqpe pasal bleh pegi JPN buat baru..tp qad imunisasi dier tuh ler... 20hb neh dia qena gi sqali lagi..rasanya dis time qena vacinaci qot..isqqq..mana aqu letaq nehhh... -.-"

camera digital Niqon saya jua tah mana saya letaq..

Abood pula telefon dia demam panas dan rindu sama saya.. :( *can u pls dun miss me dat much, huh baby? u are soooo far away from me!!!*


tambah lagi berat qepala mamam tulang tadi..berlemaq lemaq berbaloi baloi..malam ni sapu perut ngan lotion pati halia dan limau nipis lagi ler ceritenye..

mata sgt berat

i wanna taqe my nap..

zzZZzzzZZZzzzZZZ











0 comments: