BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 30, 2010

ini anak saya Affan





tgk pipinya sgt gebu..wpun nanti dia sudah besar, dia selamanya adalah baby saya..rambutnya saya biar panjang sebab nmpak sgt cute miut..tp pd satu hari, rambutnye terjangkit kutu dari cousinnye..terus saya tarah jadi recrut!



lihat betapa camwhorenya baby saya ini?




time ni beliaw sudah 1 thn..dah bleh berjalan..kena gotcha dlm bilik air..muka tidak bersalah..





10 bulan, beliaw kurus sebab beliaw rindu saya..3 bulan saya tinggal dia krn sambung blajar...kesian beliaw time ni.. :(




ini masa beliaw 7 bulan..tomey sgt beliaw..



5 bulan, gigi susu, air liur masam..tetap saya romen beliaw!



ini si botak masa umo 3 bulan..tgnnye besar mcm tangan popeye..


inilah antara gambar2 baby saya Affan (beliaw ada ribuan gambar ini yang tercomel yang saya pilih) yang disusun tidak mengikut kronologi..pasal saya buta blogspot....hahaha..but at least im willing to learn and am still learning.. :P


0 comments: