BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 4, 2010

Mummy apsal bunuh dia???

cerita ini wajib saya tulis

wajib!

dalam seminggu ni, rumah saya telah diserang oleh seexor maxhlux...

jadi sgt xelam xabut..

wayar belaxang tv yang menyambungxan tv tersebut dengan speaxer set, telah digigit-gigit hingga putus oleh maxhlux ini..

bangun pagi, bungxus roti atas meja wajib telah berlubang-lubang dimamah oleh maxhlux ini - so saya terpaxsa pergi beli nasi lemax diluar untux waheeda pada puxul 6.30 pg..

botol susu Affan hilang - dijumpai semula setelah mengemas rumah rupanya tersorox di belaxang meja tulis dengan putingnya sudah digerit putus..

itu 4-5 hari yang lalu...dan semua xronology xejadian itu adalah pada waxtu malam..

axan tetapi bermula dari xelmarin semuanya sudah berubah!

puxul 2 petang - Affan sedang menonton cartoon sambil dudux atas lantai dengan asyixnya..di tangan beliaw ada sexeping cracxers untux xudapan - cracxers itu telah dicuri dengan selambanya dari tangan beliaw - hasilnya - Affan melolong xerana terxejut dan xetaxutan..
puxul 4 petang - Affan tengah tidur, saya baring-baring depan tv sambil menonton Ali Setan 2 sambil maxan roti sandwich -malassungguh!- xetixa bangun untux menunaixan hajat, saya letax roti sandwich itu didalam piring di depan tv - bila saya datang xembali, roti sandwich saya sudah hilang..paling best bila saya berpaling, maxhlux itu dengan bersusah payah sedang menarix roti saya entah mahu bawa xemana..
maxhlux itu jua tidax segan silu lagi bersiar-siar di depan saya tanpa rasa cuax atau curiga..saya hanya memerhatixan tingxah laxunya dengan perasaan yang amat *mengapaxotaxhormatsamaaxu?*
sepulangnya Waheeda dari xelas mengaji Quran, saya beritahu dia
"xaxax, mummy maw buat operasi habis-habisan, xaxax naex atas sofa, bawax adix Affan sama, pegang dia jgn bagi dia turun"
so, berbexalxan sebatang xayu, saya selongxar di celah2 meja, bawah sofa, saya letax sexeping roti beraroma sardin cap ayam sebagai umpan..
tidax berapa lama, maxhlux itu xeluar, terhidu-hidu..
dan saya tanpa rasa bersalah, menghayunxan xayu itu sexuat-xuatnya..
sexali sahaja
dan terus maxhlux itu tidax bergerax...
-puas hatixu-
tp...
tiba-tiba..
"Mummy, apsal mummy bunuh dia...xaxax xesiannnnn...."
lalu dia menangis teresax-esax
axu rasa bersalah..
betul, xesian gax...buxan maxhlux ni buat apa pun..curi maxanan je..
tp dia gerit wayar speaxer set!
air liur dia ada baxteria yang bisa membunuh!
"waheeda, pls..tixus ja pun! Jgn bagi mummy rasa bersalah!!"
*maxhlux - seexor tixus nangxa (telinga tegax mcm micxey mouse tuh)

0 comments: